У Миколаївській гімназії № 16 завершився Всеукраїнський тиждень протидії булінгу з 15.09.2025 по 19.09.2025р. Протягом цього періоду практичним психологом були організовані та проведені заходи, спрямовані на підвищення обізнаності учасників освітнього процесу щодо попередження булінгу та кібербулінгу:
- Розміщення просвітницьких матеріалів та оновлення сторінки «Протидія булінгу» на веб-сайті гімназії. Учні й батьки отримали доступ до корисних матеріалів і порад, які допомагають запобігати проявам булінгу.
- Провести урок «Стоп булінг. Кібербулінг» ЗО 5–9 класи. Учні навчилися розпізнавати різні види булінгу, зрозуміли ризики кіберпростору та отримали практичні поради щодо безпечної поведінки в інтернеті.
- Години спілкування практичного психолога: «Булінг та гендерні стереотипи» ЗО 5–9 класів. Учні обговорили проблему дискримінації та засвоїли навички толерантного ставлення до однолітків.
- Години спілкування практичного психолога: «Допоможи другу» ЗО 1–4 класи. Учні вчилися дружбі, взаємопідтримці та способам звернення по допомогу у складних ситуаціях.
- Показ відеороликів «Викресли булінг» від UNICEF та «Стоп булінг» Учасники освітнього процесу. Перегляд і обговорення допомогли учням та батькам усвідомити важливість спільних дій для подолання булінгу.
- Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини (розміщення на веб-сайті гімназії). Батьки отримали рекомендації, які сприятимуть ранньому виявленню проблеми та формуванню довірливих стосунків із дітьми.
Результати проведеної роботи:
- учні 1–4 класів навчилися правилам дружби, взаємопідтримки та вирішення конфліктів без агресії;
- учні 5–9 класів отримали знання про види булінгу й кібербулінгу, засвоїли навички безпечної поведінки в інтернеті та толерантного ставлення до інших;
- батьки отримали практичні поради, як вчасно розпізнавати ризики й допомогти дитині уникнути булінгу.
Таким чином, Всеукраїнський тиждень протидії булінгу сприяв формуванню в учасників освітнього процесу необхідних знань і навичок для створення безпечного, дружнього та підтримувального середовища в гімназії №16.




